Kurven.

Beskeden fra Herren lød: Du skal finde en hundekurv, og købe den. Det skal ikke være en lyserød, Paris Hilton model med bling bling, som du kan ligge og hygge dig i. Men Jeg kan li´ ideen om en kurv, og det er jo godt at få inspiration fra hinanden, som Han sagde.

Sender min søde tøse veninde en kærlig tanke, der inspirerede Herren til ideen om en kurv.

 

Vi er ikke til dog-play her hjemme, det handler hvis mest om det ydmygende i at skulle ligge rullet sammen i en dum kurv i et hjørne, hvis ikke jeg opfører mig ordentligt. Jeg hader allerede den kurv, jeg ved det er sådan et sted Herren vil placere mig hvis Han finder mig ulidelig at være sammen med. Jeg ved Han vil placere mig der når jeg har allermindst lyst, og når 24/7 livet bider mig i røven, af seriøsitet. Han sagde det med en alvor i stemmen, der gør at jeg ved det bliver en del af en kommende opdragelse. Det er ikke en kurv der skal i brug som en del af et kinky setup. Jeg ved allerede nu, at jeg kommer til at tude øjnene ud i den dumme kurv, og måske bider jeg også i hjørnet af den, når Han ikk ser det.

 

Begrebet straf er ikke noget Herren rigtig bruger. Men er utidig handling fra min side, kan sagtens udløse en konsekvens. Men Herren er ikke lige typen man giver en ordreseddel på smæk i hånden, så konsekvensen er som oftest i form af, direkte og formanende ord og retledning, opstramning af regelsæt, restriktion af frihed, eller lig med ingen opmærksomhed, i skammekrogen, eller fremtidigt kurven. Jeg gruer oprigtigt for min første nat i den kurv.

 

Men jeg er også en heldig tøs. For jeg har fået mit eget dogtag, til et af mine halsbånd. Det er så jeg altid kan finde hjem, hvis jeg skulle blive væk. For lydige tæver strejfer ikk ! Men mest af alt er det for at holde andre Han-hunde væk, Herren pisser sit territorie af. Jeg er en glad og stolt tæve, når jeg må bære symbolet på Hans ejerskab.

 

 

 

Om slavindemariamagdalena

slavinde
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Kurven.

  1. Du er en meget heldig tøs med den Herre. Han kan både tage imod inspiration og være konsekvent. Sådan! Og du er heldigvis ret intelligent, og kan finde din plads når han krævet det. Sådan kan jeg lide en tøs.
    Godt din Herre har sat et dogtag i dit halsbånd. Det ansporet til lydighed og respekt. Vær stolt og glad!
    Godt vi har jer blandt os, tak.
    Kærligst
    PS! Bider du i kurven vil du nok få opmærksomhed. Men tag din straf, hvis du gør det…….

  2. tut siger:

    Tillykke med din kurv – jeg hader min kurv ligeså meget, som jeg kan fornemme, at du allerede gør. Kurven er til at trille tårer i, skumle, være sur og frustreret.
    Kurven er en led straf, men som en god tøs, tager man jo alt, hvad ens ejer byder en.

    Tillykke med din kurv.

    tut

  3. Carl-Ventzel B. Pedersen siger:

    God inspiration …. 👍🏼👍🏼

Skriv et svar

