Hans sadistiske lyster

                                                                                                                                                              

IMG_3444

Hverdagens skærende kontrast til weekendens smertefulde timer i BDSM-klubben får mig til tankemæssigt at flygte tilbage, for at finde min egen lille mentale platform hvor jeg fastholder.

I en samtale med en veninde kort forinden ytrede jeg, at jeg ikke nyder smerte. Det gør jeg faktisk ikke. Gennem årene har jeg vævet mig igennem det der personligt reflekterende spørgsmål til mig selv, om hvorvidt jeg er masochist eller ej, frem og tilbage i vekselsind. I dag udlever jeg bare smerten, uden i samme grad at forholde mig til, om jeg er eller ikke er masochist. Der er noget der driver mig og selvfølgelig er det Ham og Hans Sadistiske lyster. Men derudover er der også en udefineret lægning i mit sind, der er tiltrukket af smerten. Måske en del af hemmeligheden for mig gemmer sig der i. Det er ikke i det fysiske min connecting er, men koblingen sker mentalt. Jeg oplever ikke en fysisk nydelse gennem den kropslige smerte. Jeg bliver aldrig hende der skriger såkaldte smerte orgasmer ud. Når jeg stille for mig selv reflektere over hvorfor og tanken strejfer om jeg kunne være foruden, har jeg selverkendelse nok til at vide at en som mig har brug for smerten. Udadtil for at blive holdt på min plads under Ham, for at være omgængelig og medgørlig og i det hele taget bare være mere sindelags mild. Inden i mig, for at mærke mig selv, som kun man mærker sig selv gennem smerten. For at kunne give slip og åbne op og ramme det punkt, hvor jeg er uden forsvar.

Der uden forsvar, det er der jeg er.

Prisen er piskens snerter og vejen er smertefuld. Han havde pakket singeltailen og bullwhippen den aften.

Den 150 cm lange bullwhip i kernelæder har sin helt egen smerte, uden sammenligning med andre piske. Det er den der klassiske Indiana Jones pisk. Dens piske slag variere i styrke, der er de slag jeg udholder med stolthed for Ham, og så er der de slag der går rent ind og får min krop til nærmest at falde sammen i smerte, som da snerten landede på mit bryst og på sekunder trak blå striber. Det er pisken jeg elsker at hade. Uden tvivl, den er noget helt særligt. Magten der ligger i den når den pakker sig om min nøgne krop, velvidende at jeg er indfanget af Hans Dominans. Som en cowboy fanger sine kvæg. Lige der i piskens smertefulde fangenskab føler jeg mig tryg og fastholdt.

Blandt Hans favoritter tror jeg singletailen  ligger. En let håndterbar pisk med et tungt slag og en lille djævle snert der giver blå inderlår, når den lige præcis smyger sig hen over ballerne og omfavner inderlåret. Lårene er mit ømme punkt, smerten der bidder mig altid voldsom, men hvilket ikke gør Herrens stolthed mindre når Han ser mærkerne. Okay indrømmet jeg dyrker også mine blå lår i ugerne efter, når jeg passerer spejlet fyldes jeg med ro og glæde fordi jeg gennem mærkerne føler Hans stolthed og anerkendelse.

IMG_3443 IMG_3442sponsoreret indlæg

Om slavindemariamagdalena

slavinde
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Hans sadistiske lyster

Skriv et svar

