Hun skal være med mig i helvede

Adrenalinen suser i min krop, blot ved tanken om weekenden forude. Tanker rammer flygtigt min bevidsthed og mødes af bevidst fortrængning. Tiden tæller alt for hurtig ned, jeg kan ikke slippe væk. Det eneste jeg mærker er lysten til at flygte. Jeg ved det nu, tiden er randt ud, jeg når ikke at genvinde kontrollen over mit indre. Panikken ægger frygten. Kontrol tabet gør mig sårbar og hudløs. Frygten bliver til angst. Ville hellere balancere på en klippe kant. Var jeg en glasdukke, var jeg krakeleret nu.

 

 

Afhængig af Ham. Bøddelen. Ingen magt er stører.

 

 

Lydighed, lydighed, lydighed….. uanset hvad !

 

 

Hengivenhed, mit liv er Hans.

 

 

Min tid er ikke kommet, Hans tid består.

 

 

Hun skal være med mig i helvede og på mandag er der atter en dag, det må være min trøst og styrke.

 

 

Om slavindemariamagdalena

slavinde
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hun skal være med mig i helvede

Skriv et svar

