Vildmarkens ro

Vi har plus på kalender kontoen og nu høster vi. Fem dage uafbrudt, alene, Ham og jeg i Vildmarkens ro. Fuldstændig uforstyrret.

Tid, rum og mulighed for uhæmmet sex.

Kærligheden skal dyrkes, limen der binder os sammen og som aldrig må miste sit greb i os.

Klædte mig på til afgang, selvsiddende og overknee strømper, kort nederdel, stram top og løst hår, efter Hans præferencer.

Nøgent skød, tilgængelig.

Kursen var sat, 1000km nord, de fleste med blottet skød.

Hans hånd i mit skød, Han udfritter og blotter min lyst. Min slavinde sjæl fyldes af iveren efter i underkastelse og give alt i mig hen til Ham.

Hans stemme taler om fremvisning og begær, mine ører lytter uden at høre, i underkastelsen vil jeg modtage hvad end Han byder, rationelt blokeret.

Ankomst, mærke roen og dyrke begæret. Ukompliceret.

Lykkefølelsen af at være fyldt med Hans sperm. Min rus.

Natten, sove, putte, morgenstunden der er kun os to i himmelsengen, vildmarken gør os så godt.

Gåtur ved vandfaldet, vi har det godt sammen Han og jeg.

Benytter solskindet til muligheden for at være nøgen i hængekøjen, for Ham.

Solen bager mit skød, bringer minder om nøgen stranden og gør mig liderlig.

Underkastelsen suser inden i mig, vil bare yde, lyde og følge, så åben og parat.

Opmærksom på ikke at være påtrængende og usikker på, om jeg kan afkode Ham ret.

Prøver være sober og afventende på tegn til invitation fra Ham.

Om slavindemariamagdalena

slavinde
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar